W poniedziałek (9 sierpnia) Malborskie Centrum Wolontariatu przypomniało, że do wrześniowej imprezy pozostało tylko 25 dni.
Wielkimi krokami zbliża się jubileuszowa edycja zawodów Castle Triathlon Malbork im. Bartosza Kubickiego, które odbędą się w terminie 4-5 września 2021r. Będzie to już dwudziesta edycja kultowych zawodów triathlonowych w Malborku, organizowanych u stóp największej ceglanej budowli w Europie i drugim co do wielkości zamku na świecie. Cieszymy się, że i my możemy dołożyć cegiełkę do rozwoju tego wydarzenia – czytamy w oficjalnym zaproszeniu do współpracy wystosowanym przez Malborskie Centrum Wolontariatu.
Pandemia koronawirusa to specyficzny czas dla organizatorów i partnerów rywalizacji. Jak się okazuje, także dla wolontariuszy na trasie.
W związku z sytuacją epidemiczną zachęcamy do wyboru więcej niż jednego zadania. Liczba miejsc na wolontariat w tym roku jest ograniczona. W trakcie wydarzenia obowiązywać będą działania w formule zmianowej – informuje Malborskie Centrum Wolontariatu.
Wsparcie potrzebne jest przez trzy dni. Zostało to dokładnie rozpisane:
- 3 września (piątek)
godz. 8-16 – przygotowanie pakietów startowych
godz. 16.30-19 - pomoc przy wejściu do strefy zmian - kierowanie zawodników do poszczególnych sektorów itp. dla dystansów 1/8 ironman i 1/4 ironman - 4 września (sobota)
godz. 6-8 - pomoc przy wejściu do strefy zmian - kierowanie zawodników do poszczególnych sektorów itp. dla dystansów 1/8 ironman i 1/4 ironman
godz. 8-13.30 - obsługa punktu żywieniowego na trasie biegowej i na mecie zawodów (podawanie wody i izotoników w kubkach jednorazowych, podawanie żeli i batonów energetycznych, krojenie i podawanie bananów i pomarańczy lub gotowych pakietów wraz z medalem)
godz. 8-14 - prace różne - łącznik do przekazywania informacji w różnych punktów zawodów, przyjmowanie depozytów, rozpakowywanie niewydanych pakietów, pomoc przy przygotowaniu dekoracji itd.
godz. 10-13 - wydawanie koszulek na mecie (każdy uczestnik, który ukończy zawody otrzymuje specjalną koszulkę)
godz. 17.30-20.30 - pomoc przy wejściu do strefy zmian - kierowanie zawodników do poszczególnych sektorów itp. dla dystansów 1/2 ironman i ironman - 5 września (niedziela)
godz. 6-16 - obsługa punktu żywieniowego na trasie kolarskiej (podawanie wody i izotoników w kubkach jednorazowych, podawanie żeli i batonów energetycznych, krojenie i podawanie bananów i pomarańczy)
godz. 8-17 - prace różne - łącznik do przekazywania informacji w różnych punktów zawodów, przyjmowanie depozytów, rozpakowywanie niewydanych pakietów, pomoc przy przygotowaniu dekoracji itd.
godz. 11-22 - obsługa punktu żywieniowego na trasie biegowej i na mecie (podawanie wody i izotoników w kubkach jednorazowych, podawanie żeli i batonów energetycznych, krojenie i podawanie bananów i pomarańczy lub gotowych pakietów wraz z medalem)
godz. 12-22 - wydawanie koszulek na mecie (każdy uczestnik, który ukończy zawody otrzymuje specjalną koszulkę).
Pewnie kto już był wolontariuszem podczas Castle Triathlon Malbork ten wie, że tb]to ciężka praca, do tego bez względu na pogodę, która we wrześniu bywa kapryśna. Ale to także frajda i nowe doświadczenie. I właśnie dlatego Malborskie Centrum Wolontariatu przyznaje, że oferuje świetną zabawę. Gwarantuje także środki środki ochrony osobistej, suchy prowiant oraz ciepły posiłek w czasie trwania wolontariatu, koszulkę, ubezpieczenie na czas trwania wolontariatu, identyfikator na smyczy.
Po imprezie każdy otrzyma drobny upominek, pamiątkowy certyfikat, pisemne potwierdzenie odbycia wolontariatu. Zorganizowane również będzie spotkanie integracyjne.
Jeśli ktoś ma jeszcze pytania, może napisać e-mail na adres: [email protected]. Można też wysłać SMS pod nr telefonu 512 567 343.
Formularz, który trzeba wypełnić, by zgłosić chęć dołączenia do wolontariuszy dostępny jest TUTAJ
Co ciekawe, jeden wolontariusz już jest. To Marek Charzewski, burmistrz Malborka, który zaoferował swoją pracę na tegoroczną aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Najwyższą kwotę w licytacji, czyli 1550 zł, wylicytowali Marcin Florek z LABOSPORT Polska oraz Marcin Waniewski, pomysłodawca i dyrektor Castle Triathlon Malbork.
Marek Charzewski będzie pracował przy ustawianiu strefy zmian i zabezpieczeniu trasy biegowej, a w biurze zawodów będzie przygotowywał pakiety dla zawodników – informowała już w lutym Marta Wróblewska, szefowa WOŚP w Malborku.
Maksym Chłań: Awans przyjdzie jeśli będziemy skoncentrowani
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?