Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Na ratunek polskim restauracjom ruszyła akcja "delivery week". Można zamawiać dwudaniowe autorskie zestawy w festiwalowej niskiej cenie

Tomasz Dereszyński
Tomasz Dereszyński
Na ratunek polskim restauracjom ruszyła akcja "delivery week". Można zamawiać dwudaniowe autorskie zestawy w festiwalowej niskiej cenie
Na ratunek polskim restauracjom ruszyła akcja "delivery week". Można zamawiać dwudaniowe autorskie zestawy w festiwalowej niskiej cenie Delivery Week
Zamówienia na wynos lub z odbiorem to też jedyne, co może pomóc polskim restauracjom przetrwać ten bardzo trudny czas pandemii koronawirusa. Stąd pomysł na Delivery Week, pierwszy „wynosowy” festiwal.

Na pomoc gościom i restauracjom trwa Delivery Week! To świetny sposób na urozmaicenie domowego menu i pomoc polskim, niezależnym restauracjom. Na www.DeliveryWeek.pl można już zamawiać dwudaniowe autorskie zestawy w festiwalowej cenie 35 zł - do wyboru z bezkontaktową dostawą lub odbiorem własnym.

Doświadczenie restauracyjne do domu to sposób na urozmaicenie domowej kuchni czasów kwarantanny. Zamówienia na wynos lub z odbiorem to też jedyne, co może pomóc restauracjom przetrwać. Stąd pomysł na Delivery Week, pierwszy „wynosowy” festiwal. W specjalnej cenie 35 zł zamówić można domowe doświadczenie restauracyjne na kolejny dzień lub następne. Każdy zestaw składający się z dwóch autorskich dań przygotowanych przez szefów kuchni to prawdziwie restauracyjne smaki "podane do domu".

Festiwal będzie trwał do odwołania. Delivery Week trwa w:

  • Warszawie
  • Wrocławiu
  • Poznaniu
  • Łodzi
  • Lublinie
  • Szczecinie
  • Białymstoku
  • Krakowi
  • na Śląsku

a wkrótce dołączą do niego kolejne miasta.

Autorski posiłek z restauracji to świetne urozmaicenie przymusowego pobytu w domu, ale też pomoc walczącym o przetrwanie restauracjom - mówią organizatorzy Festiwalu Paweł Światczyński i Maciek Żakowski.

- Dla niezależnych, rodzinnych przedsiębiorstw to niebywale trudny czas, ważą się ich losy. Po przełożeniu wiosennej edycji Restaurant Week wszystkie nasze moce postanowiliśmy wykorzystać, by pomóc restauracjom. Mamy nadzieję, że dzięki wsparciu wspaniałych gości to się uda - dodają.

Do wyboru są zarówno restauracyjne dania kuchni polskiej, jak i innych. Goście mogą zamawiać dania wegetariańskie, rybne, wegańskie i mięsne. Podobnie, jak podczas Restaurant Week, zamówienia można składać online najpóźniej dzień wcześniej. Tym razem do godziny 23.00 na następny dzień i kolejne. Na stronie www.DeliveryWeek wybiera się i opłaca liczbę zestawów festiwalowych oraz termin i godzinę dostawy (między 12.00 a 21.30).

Bezpieczeństwo kilentów jest priorytetem. Dlatego proces przygotowania i dostawy dań poddany został ostrym zaleceniom sanitarno-epidemiologicznym. Według zaleceń, jedzenie ma być przygotowywane w maskach i rękawiczkach higienicznych, strefy dostaw nie mogą się przenikać, a Dostawcy muszą często dezynfekować ręce i pojazdy. Odbiór własny lub dostawa odbywają się bezkontaktowo.

Festiwal pozostaje wierny filozofii #SzanujJedzenie. Znając wcześniej dokładną liczbę Gości i ich menu, restauracje marnują minimalną ilość jedzenia. Zamawiają bowiem dokładnie tyle składników, ile potrzebują do przygotowania dań.

Organizatorem Delivery Week jest największe w Polsce wydarzenie kulinarne - Restaurant Week. Festiwal został powołany, aby pomóc przetrwać restauracjom trudny czas kwarantanny. Do współpracy zaproszeni zostali festiwalowi partnerzy i ambasadorzy, którzy od lat chętnie promują niezależną rodzimą scenę restauracyjną. Festiwal potrwa do odwołania.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Chmieleńskie Babki Wielkanocne 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Na ratunek polskim restauracjom ruszyła akcja "delivery week". Można zamawiać dwudaniowe autorskie zestawy w festiwalowej niskiej cenie - Portal i.pl

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto