Symbolem kampanii jest pomarańczowa wstążka - znak sprzeciwu wobec działań krzywdzących dzieci i młodzieży.
Wspólnie z Elbląskim Centrum Usług Społecznych w kampanię włączyła się Straż Miejska, Zarząd Budynków Komunalnych, Specjalistyczny Ośrodek Wsparcia dla Osób Ofiar Przemocy w Rodzinie, Ośrodek Pomocy dla Osób Pokrzywdzonych Przestępstwem, elbląskie spółdzielnie mieszkaniowe i placówki oświatowe.
W październiku we wszystkich szkołach podstawowych na terenie miasta przeprowadzono konkurs wśród uczniów klas VI-VIII na najciekawszy MEM profilaktyczny pod hasłem „Jak walczyć z cyberprzemocą”. 7 listopada w kinie "Światowid" w ramach edukacji filmowej odbyły się emisje filmów "Na linii wzroku" oraz "Nowy" przeznaczone dla dzieci i młodzieży z zakresu profilaktyki przemocy rówieśniczej. Ponadto w ramach kampanii emitowany jest spot radiowy i telewizyjny, uwrażliwiający mieszkańców miasta na zjawisko przemocy, w tym cyberprzemocy wśród dzieci i młodzieży. Rozwieszone zostały również plakaty informacyjno-edukacyjne.
Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?