Głównym organizatorem ogólnoświatowego działania jest Women’s World Summit Foundation – genewska organizacja zajmująca się prawami dzieci i kobiet. W Polsce od 2014 roku „Kampanię 19 dni” koordynuje fundacja "Po DRUGIE", której misją jest wspieranie młodzieży w kryzysie bezdomności.
Głównym celem kampanii jest budowanie świata, w którym nie ma przemocy wobec dzieci i młodzieży, gdzie każdy ma zapewnione odpowiednie warunki dorastania i rozwoju. Symbolem kampanii jest pomarańczowa wstążka z napisem: „YES to prevention of child abuse!” (Tak dla ochrony dziecka przed krzywdzeniem). Pomarańczowy, to kolor ostrzegawczy, a więc prowadzone w ramach kampanii działania mają ostrzegać oraz zwracać uwagę, a także uczyć o godności i poszanowaniu innych.
iPolitycznie - 300 milionów Putina by skorumpować Świat
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?