Szyld to nie tylko oznaczenie sklepu. Jest wyjątkową reklamą i z zewnątrz zachęca klientów do wejścia do środka. Te, które powstały dzięki konkursowi :Dobry Znak, są prawdziwym dziełem sztuki. Sześć lokali usługowych i sklepów przy ulicy Browarnej i Robotniczej zyskało nowe estetyczne szyldy. To między innymi sklep z artykułami wędkarskimi czy sklep spożywczy.
Metamorfoza lokali to nie tylko nowa zewnętrzna identyfikacja, ale także poprawa estetyki miasta. Okolica staje się przyjazna, a szyldy nie odstraszają swoim niedopasowaniem, wręcz przeciwnie – komponują się z miejskim krajobrazem. Jednym z celów akcji jest walka z tzw. „szyldozą”, czyli krzykliwymi szyldami czy reklamami sklepów.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?