Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Elbląg: Logo - element strategii promocji miasta

informacja prasowa
- Nie oczekujmy efektów Strategii po miesiącu, roku czy dwóch latach. Wszystkie działania promocyjne w tym dokumencie są rozpisane do 2015 roku, natomiast strategia budowy marki aż do roku 2020. Jest to proces wieloletni. Dlatego kluczową i najbardziej rozbudowaną częścią dokumentu jest część narzędziowa czyli operacyjna, która liczy aż 60 stron – dodał Arkadiusz Kowalczyk, główny specjalista ds. wizerunku miasta. - Z podobnymi komentarzami, jak te dominujące obecnie w mediach, spotkały się Szczecin i Sieradz. Temu pierwszemu oberwało się za logo, a drugie zebrało krytyczne uwagi za stworzenie produktu turystycznego odwołującego się do postaci słynnego na całym świecie u progu XX wieku sieradzkiego fryzjera Antoniego Cierplikowskiego. Obecnie Open Hair Festiwal jest wizytówką Sieradza i jego flagowym eventem – kończy Kowalczyk.

Cała Strategia Promocji Elbląga na lata 2012-2015 zostanie przedstawiona radnym i mieszkańcom po świętach.
- Nie oczekujmy efektów Strategii po miesiącu, roku czy dwóch latach. Wszystkie działania promocyjne w tym dokumencie są rozpisane do 2015 roku, natomiast strategia budowy marki aż do roku 2020. Jest to proces wieloletni. Dlatego kluczową i najbardziej rozbudowaną częścią dokumentu jest część narzędziowa czyli operacyjna, która liczy aż 60 stron – dodał Arkadiusz Kowalczyk, główny specjalista ds. wizerunku miasta. - Z podobnymi komentarzami, jak te dominujące obecnie w mediach, spotkały się Szczecin i Sieradz. Temu pierwszemu oberwało się za logo, a drugie zebrało krytyczne uwagi za stworzenie produktu turystycznego odwołującego się do postaci słynnego na całym świecie u progu XX wieku sieradzkiego fryzjera Antoniego Cierplikowskiego. Obecnie Open Hair Festiwal jest wizytówką Sieradza i jego flagowym eventem – kończy Kowalczyk. Cała Strategia Promocji Elbląga na lata 2012-2015 zostanie przedstawiona radnym i mieszkańcom po świętach. Biuro prasowe Urzędu Miejskiego w Elblągu
Jednym się podoba, innym mniej. Wzbudza kontrowersje, jest przyczynkiem do dyskusji. Nowe logo miasta wraz z hasłem promocyjnym: Elbląg przyspiesza, nie schodzi z ust wielu mieszkańców Elbląga. Konferencja prasowa, która odbyła się w Ratuszu Staromiejskim, a dotyczyła strategii promocji miasta, nowego logo miasta i hasła, obaliła wiele mitów dotyczących promocji Elbląga.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na elblag.naszemiasto.pl Nasze Miasto