MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
1 z 2
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
- Nie oczekujmy efektów Strategii po miesiącu, roku czy...
fot. Biuro prasowe Urzędu Miejskiego w Elblągu

Elbląg: Logo - element strategii promocji miasta

- Nie oczekujmy efektów Strategii po miesiącu, roku czy dwóch latach. Wszystkie działania promocyjne w tym dokumencie są rozpisane do 2015 roku, natomiast strategia budowy marki aż do roku 2020. Jest to proces wieloletni. Dlatego kluczową i najbardziej rozbudowaną częścią dokumentu jest część narzędziowa czyli operacyjna, która liczy aż 60 stron – dodał Arkadiusz Kowalczyk, główny specjalista ds. wizerunku miasta. - Z podobnymi komentarzami, jak te dominujące obecnie w mediach, spotkały się Szczecin i Sieradz. Temu pierwszemu oberwało się za logo, a drugie zebrało krytyczne uwagi za stworzenie produktu turystycznego odwołującego się do postaci słynnego na całym świecie u progu XX wieku sieradzkiego fryzjera Antoniego Cierplikowskiego. Obecnie Open Hair Festiwal jest wizytówką Sieradza i jego flagowym eventem – kończy Kowalczyk. Cała Strategia Promocji Elbląga na lata 2012-2015 zostanie przedstawiona radnym i mieszkańcom po świętach.

Zobacz również

Jagiellonia dalej rozdaje karty w walce o mistrzostwo

Jagiellonia dalej rozdaje karty w walce o mistrzostwo

Piłkarze KSZO 1929 pokonali w meczu derbowym Star 2:0 [ZDJĘCIA]

Piłkarze KSZO 1929 pokonali w meczu derbowym Star 2:0 [ZDJĘCIA]

Polecamy

Zjadłam czereśnie i okazało się, że mam ciężką alergię. Oto, co się ze mną stało

Zjadłam czereśnie i okazało się, że mam ciężką alergię. Oto, co się ze mną stało

Czy wesele bez alkoholu może się udać? Zobacz, jak je zorganizować

Czy wesele bez alkoholu może się udać? Zobacz, jak je zorganizować

Obywatelskie Wysłuchanie Publiczne na temat zmian w podstawie programowej już 18 maja

Obywatelskie Wysłuchanie Publiczne na temat zmian w podstawie programowej już 18 maja