Elbląg: Logo - element strategii promocji miasta
- Nie oczekujmy efektów Strategii po miesiącu, roku czy dwóch latach. Wszystkie działania promocyjne w tym dokumencie są rozpisane do 2015 roku, natomiast strategia budowy marki aż do roku 2020. Jest to proces wieloletni. Dlatego kluczową i najbardziej rozbudowaną częścią dokumentu jest część narzędziowa czyli operacyjna, która liczy aż 60 stron – dodał Arkadiusz Kowalczyk, główny specjalista ds. wizerunku miasta. - Z podobnymi komentarzami, jak te dominujące obecnie w mediach, spotkały się Szczecin i Sieradz. Temu pierwszemu oberwało się za logo, a drugie zebrało krytyczne uwagi za stworzenie produktu turystycznego odwołującego się do postaci słynnego na całym świecie u progu XX wieku sieradzkiego fryzjera Antoniego Cierplikowskiego. Obecnie Open Hair Festiwal jest wizytówką Sieradza i jego flagowym eventem – kończy Kowalczyk. Cała Strategia Promocji Elbląga na lata 2012-2015 zostanie przedstawiona radnym i mieszkańcom po świętach.