Elbląg: Logo - element strategii promocji miasta
- Na logo i hasło Urząd Miejski nie wydał 150 tys. złotych, jak piszą niektóre media. Na całą strategię promocji miasta, w skład której wchodzi blisko dwustustronicowy dokument, zawierający badania wizerunku naszego miasta, proces budowania marki Elbląga i konkretne rozwiązania wydaliśmy 130 tys. złotych. Logo i hasło to tylko jeden z elementów, który bez konkretnych działań, zaplanowanych w strategii, nic nie zdziała – powiedział Rafał Gruchalski, Dyrektor Departamentu Komunikacji Społecznej. Podczas konferencji nie mogło zabraknąć rozmów o logo Elbląga, które zostało zaprezentowane podczas II Festiwalu Promocji Warmii i Mazur, jaki odbył się w Elblągu. - Sam fakt, że tyle o tej małej literce „e” rozmawiamy, to już sukces. O to nam właśnie chodziło. Wymiana poglądów, analizowanie, skojarzenia to wszystko świadczy o tym, że Elbląg przestaje być nijaki. A właśnie z takiej pozycji, jak wykazały badania ankietowe, zaczynaliśmy pracę nad strategią promocji Elbląga. Strategią, która mam nadzieję, wzbudzi tak duże zainteresowanie, jak logo – dodał Rafał Gruchalski.